fredag 19. mars 2010

Giveaways

Antikke bordkort. På en auksjon fikk jeg kjøpt en eske med gamle bordkort fra ca 1910. De ser ut som glansbilder, men har navnefelt og er altså bordkort, de stammer fra Sverige hvor slike bordkort var nokså vanlig på begynnelsen av 1900-tallet. Jeg har selv hatt en masse glede av å bruke bordkortene når jeg dekker festbord. Kortene har seks ulike motiver, og jeg gir nå bort 3 x 12 stk, som jeg trekker ut søndag,  blant dere som har meldt deres interesse ved å legge igjen en liten hilsen her.

31 kommentarer:

aase sa...

Så vakre innlegg med flotte gjenstander du viser Ellen. Virkelig en god ny blogg!! Jeg titter innom ved hvert nye innlegg jeg!! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av de skjønne bordkortene!!

Trine sa...

Hei! Førstemann til å kommentere! Hurra! Kjempefin blogg du har med masse morsomme tips og ting. Trappene mine har akkurat fått tall på seg etter at jeg så det her på bloggen din! jeg legger snart ut bilder på bloggen min og linker selvfølgelig til deg:)

mo9ca sa...

For noen vakre bordkort! Stiller meg i køen over dem som har lyst på disse - heldige dem som får dem!!

Ha en flott helg!

Solrosa sa...

Å, de var fine! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Håper du får en god helg!

Solrosa

Det lille huset med druehagen sa...

Hei:)
Koselig blogg, artig å følgen en som har hobby som levebrød:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
God helg

huset ved elva-elin sa...

Heisann :) Jeg vil gjerne bli med på trekningen av de fine bordkorta.
Ha det fint.
Klem Elin

H elle K sa...

Så nydelig. Dette vil jeg gjerne være med på!
Ønsker deg en riktig fin helg.
Kristin

embla85 sa...

Disse var vakre, jeg vil gjerne være med i trekningen:) Kjempe fin blogg:)

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei og hopp! Flotte bordkort som jeg jeg gjerne vil vinne. Synes forøvrig at du har en flott blogg som jeg ofte er innom. Hilsen fru Strøm :)

ide-puffen sa...

Heia.
Disse hadde jo vært kjempe morsomme til bryllupet vårt til sommeren.

Endelig at du kom med egen blogg. Den er veldig inspirerende.

Ha en god helg

Randi

Unknown sa...

Så søte disse var. Likner veldig på de gamle glansbildene etter bestemor, ja. :-)

Valkyrien sa...

Så vakre!
Jeg er med!

Følger alle innleggene dine med stor iver..

Fra huset i svingen sa...

Utrolig flotte bordkort, jeg vil selvfølgelig være med på trekning :-D

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så fine bord kort..du viser så mye fint..både her i bloggen og i Hjemmet..

Jeg vil veldig gjerne være med på denne trekningen..

Kerstin

Hjertedamas blogg sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen!!!

- sa...

Kjempe vakre. fin sommerstemning over dem. Jeg er gjerne med!

mvh
HUSET PÅ HØYDEN

Anonym sa...

hei,
kjempeflotte bordkort og nydelig blogg.Jeg kikker innom bloggen din daglig ;-)
god helg til deg,
hilsen en dame uten blogg;
Tove R. E

Lisemoren sa...

Så morro, jeg vil gjerne melde min intreresse :)

Jeg koser meg her på sidene dine, og nyter alle de flotte bildene her.

Hilsen Lisemoren

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jippi! nå får jeg også prøve lykken. Flaks at jeg klikket meg inn her. Bordkortene var helt nydelige. Ser det er "like" noen gammle vesittkort som jeg har.

En herlig helg til deg.
:)

Juno sa...

de var jo veldig søte :) Jeg blir gjerne med i trekningen :)

Nina i Paradiset sa...

To fluer i en smekk, -å skrive en hilsen til deg, og i tillegg være med på trekning!
Fant deg via NIB for jeg så bildet ditt, og tenkte at det der lignet på Ellens kjøkken...
Mulig bildet jeg har sett tidligere er fra den boken jeg har av deg, eller fra ett ukeblad? -Klisterhjernen er god på bilder, men sliter mer med detaljene rundt....
Uansett, så syns jeg kjøkkenskapet er helt nydelig! Litt mer sjarm enn Ståt fra IKEA *Ler!*

Ønsker deg en flott helg!

Hilsen Nina i Paradiset

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Prøver lykken jeg også:)
Nydelige bordkort i et hyggelig hjem.
Klem fra Hanna

My home is my Castle sa...

Åhh så utrolig søte de var :))
Jeg blir gjerne med på trekning av disse..

Ha en fin helg
Klem,Kari

Abrakadabras. sa...

Hei. Nydelige bordkort! Jeg vil være med :o)

Anonym sa...

Hei!
Ble så glad da jeg kom over bloggen din, kjempefin er den!
Liker veldig godt boka "Gammelt og trendy", har den på hjemlån fra biblioteket for 3.gang nå. Synd at den ikke er i salg lenger.
Vil gjerne være med på trekningen av de søte bordkortene:)
Klem Johanne C.

ralfefarfars paradis sa...

Jeg blir gjerne med. Bloggen din er nydelig- masse fine bilder- og mye kunnskap å hente her. ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Scandinavian Retro sa...

Hei! Jeg kunne gjerne tenkt meg disse herlige bordkortene:) Fortsatt god helg!

Blått til lyst sa...

Nei, og nei, og jeg som har vært bortreist og slett ikke sjekket bloggene de siste dagene.
Jeg iler til, og håper at "søndag" er søndag kveld, for make til sjarmerende bordkort.
Her må jeg virkelig melde min interesse - jeg som er så glad i dekke bord med alt mulig tilbehør!

ellen ørnes sa...

VINNERE AV BORDKORT.

Jeg har trukket og følgende 3 vinnere må gi meg adressen, så sender jeg 12 antikke bordkort:

My home is my castle, by Kari
Huset ved elven-elin
Fru Blom.

Dersom idepuffen, som skal gifte seg til sommerne ønsker å kjøpe bordkort koster de kr 5 pr stk.

ellen ørnes sa...

VINNERE AV BORDKORT.

Jeg har trukket og følgende 3 vinnere må gi meg adressen, så sender jeg 12 antikke bordkort:

My home is my castle, by Kari
Huset ved elven-elin
Fru Blom.

Dersom idepuffen, som skal gifte seg til sommerne ønsker å kjøpe bordkort koster de kr 5 pr stk.

My home is my Castle sa...

Åhh så utrolig moro at jeg ble en av de heldige vinnerne :)))

Mail kommer :)
Klem,Kari